laszlopeter 2013.07.21. 04:44

adatok

Valami nagyon bután működik ennek a blog.hu-nak a képfelrakási szisztémájával, most újraraktam az előző kört, rettentő idegesitő két óra volt amig egyáltalán sikerült. Szóval a többi képnek most egyszerűen nincs türelmem nekiállni. Igazából az egész blogizéléstől elment a kedvem kicsit, de a Kata szerencsére erőt öntött belém, úgyhogy még kicsit irok. Ha még lesz egyszer itt erőm, feltöltök még pár képet, a nyugati part meg valsz kép nélkül fog menni, mert ez az utolsó pc lehetőségem egy ideig. És legközelebb nem blog.hu lesz, mert fent sem vagyok az index főoldalon és szar is az egész.

jöjjenek a roppant fontos adatok

Kb 30 napja vagyunk úton, ami a nyaralás fele, ami rosszul hangzik, mert innentől minden nappal kevesebb lesz az itteni lét.

összesen 2300 mérfőldet autóztunk (vagyis vezetett a Judit) ami 3700 valahány kilometer. Azt számitva, hogy newyorkban nem vezettünk, ez 18 napra oszlik el, az elég soknak tűnik visszagondolva. persze én meg hősiesen midfahroltam közben összesen kb 8 eltévedéssel, a gyerekek meg hősiesen viselték mondjuk összesen 17 hisztivel.

fogyasztottunk szerintem idáig 38 jeges kávét és kb 30 hamburgert családilag, a samu szerintem egyedül kb 15 hotdogot, mi mondjuk 4 homárt és circa 10 steaket.

Judit próbálkozott de én kicsit direkt szabotáltam, hogy irjuk a költést, úgyhogy tippelni se merek, de költöttünk idáig X mennyiségű dollárt ami valószinűleg sok.

A katának meg üzenem, hogy igaz a howimetyourmother dolog, hogy találkozol hasonmásokkal newyorkban. Idáig láttunk 4 hasonmást. megvolt a Juló egy feka lányban, láttuk a pohárnokgergő és iván titkos amerikai testvérét (jó az bostonban volt, de azért ér), láttam a régi IBS trainee gyereket a youngból, most esküszöm nem jut eszembe a neve, mi csak selyemcukorkának hivtuk és ma a legviccesebb a Máté volt fekában rasztákkal, azon mind röhögnétek, az nagyon-nagyon jó volt.

tegnap newyorkban 38 fok volt 46 százalékos páratartalommal, ami durva volt picit. kicsit el is pittyent mindenki az egész napos városnézés végén. persze én büszke szefárdi, aki birom a meleget, csak attól fáradtam el a nap végén, hogy a két gyereket felváltva kellett a nyakamban vinni az utolsó másfél órában. Juditot ráadásul hagytam soppingolni, amig mi fiúk megnéztük az interprid anyahajót, ahol a legviccesebb, a két fiú, akik még életükben nem láttak semmilyen háborús filmet és nem is nagyon katonáznak, a tényleg látványos II világháborús vetités közben a Samu azt mondta, hogy asszem inkább katona leszek, a David meg csak szájtátva bámulta az egészet, és bummogott, amikor a robbanások voltak és rettentő lelkes volt. Ez a warmovie dolog úgylátszik valami genetikus izé a fiúknál.

Na és jöjjön 2 kép. Az elsőt a Samu küldi Jakabnak, az iszonyatosan gyors kompjáratról, ami ha valakinek megvan manhattan akkor érti, hogy olyan tempója volt, hogy midtownból wall street kevesebb volt mint 5 perc, ami a tényleg nem lassú metróval cca 20.

DSC_0776.JPG

A másik meg úgy volt, hogy hazafelé menet szembejött egy figura, akinek az első kérdése volt felém, hogy are you jewish? Jó-jó nem volt olyan nehéz tudom, és aztán ez alakult belőle alant. A képnek azt a cimet adtam, hogy a görbe a vörös törpe és az őket kiröhögő gyerek.

 DSC_0795.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://potyaszabi.blog.hu/api/trackback/id/tr755416909

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mindosszennyi 2013.07.21. 08:50:32

Löpikém, abba ne hagyd, épp kibaszott rossz kedvem van, de rajtad tudok nevetni.
Ezen a vörös zsidós képen pedig sírva röhögök.
süti beállítások módosítása