ma ki se mozdultunk a szállodából a rettenetbe. egész nap a medencénél csilleztünk, ott is ettünk, és amikor bejött a happy hour frozen daiquirit vagy micsodát meg hasonlót iszogattunk, amit bikinis csinibabák hordtak oda a napágyunkhoz. tegnap este megnéztem a szálló kaszinóját de valahogy egészen nem kívántam rá a dologra, de ma a samu addig nyomta, hogy deee apa lécci, hogy lementem és a sok elég fura gép között találtam egy olyat, amire azt hittem értem, hogy hogy működik, beraktam 5 dollárt, nyomtam a gépen hármat, azt se tudtam mi történik, és nyertem 46 dollárt. komolyan nem tudom hogyan és miért, úgyhogy gyorsan felmartam a pénzt és kimenekültem.

A bejegyzés trackback címe:

https://potyaszabi.blog.hu/api/trackback/id/tr45454525

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása