laszlopeter 2013.08.04. 06:21

sf végefelé

tudom, hogy kötelesség írni a blogot rendszeresen, ha már elkezdtem, különben jól elszállngóznak a nehezen összefogdosott olvasók csak igazából most nincs semmi izgalmas vagy roppant szellemes dolog amit leírhatnék. éldegélünk sanfranciscoban, sétálunk, tömegközlekedünk, játszózunk néha híres dolgokat nézünk, éttermezünk, piacozunk, főzünk, hülyeségeket vásárolunk. annyi a breaking news, hogy elmúlt az ősz és tavasz van pár napja. olyasmi tavasz, amikor már kiülnél akár a kiülősökbe de néha jobban esik a bentibe ülni, mert picit átfázol pólóban. a vörösbort átváltottam fehérre, esténként már ki lehet a verandára menni cigizni, sőt ma mezitláb vittem már le a mosást. ja mosás, ez is egy dolog ami tetszik amerikában. nem újdonság, az összes vicces sorozatban helyszín a közös mosóhelyiség (biztos mert költséghatékony a díszletépítészete, meg mert olyan életszagúnak gondolják a sorozatírók a szereplőik találkozására). szóval már a sorozatokban is irígykedtem az amcsikra, milyen jó nekik, hogy egyrészt nem vesznek egyenként egy-két gépet, hanem közös van, és ami a legjobb, hogy nem a lakásukból foglal el négyzetmétereket, ami nekem külön jó lenne, mert a judit valahogy zsigerből utálja a nagy fehér kocka alakú gépeket, ezért is kellett külön helyiségbe zárni szegényt. ráadásul ezek a gépek kurva nagyok, úgyhogy az a mosás 4 emberre, amiről azt gondolod, a mosógéped biztos nem veszi be, az itt a gép egyharmadáig se ér. jó ezt a kommunális mosógéptartást mondjuk a saját szomszédainkkal se nagyon tudnám elképzelni, de itt valahogy működik. negatív viszont itt, hogy minden lakásra külön van a három kuka, úgyhogy ahol lakunk, a kertben összesen kilenc kuka tárolódik, plusz három a garázsban, ami a közös szemétre van gondolom.

ne hagyjátok abba az olvasást, hétfőn indulunk az izgis részbe, amikor szinte folyamatosan utazni fogunk, két éjszakákat húzódunk meg valahol és ha lesz esténként erőm, leírom, hogy láttunk-e yosemite-ben medvét, mennyit vesztettem blackjack-en vegasban és a grandkanyon vajon tényleg csak egy nagy lyuk-e.

A bejegyzés trackback címe:

https://potyaszabi.blog.hu/api/trackback/id/tr215444277

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

namostmar 2013.08.04. 22:27:21

na ezt se tennem meg akarkiert. csinaltam egy tok uj email cimet es teljesen regisztraltam is es most hozza tudok szolni. irj meg sokat. egy jo tanacs ha lavinaba kerultok kopni kell hogy megtudd merre van a fent es a lent hogy nehogy befele kaparja az ember magat. tudom h nem mentek havas helyre de most csak ez jutott eszembe. csokok

laszlopeter 2013.08.05. 07:23:46

@namostmar: én meg közben rájöttem, hogyan lehet válaszolni a kommentekre. na ez például azért vicces, mert nemtom ezt ki írta de a négy mondat alapján valahogy a vikire tippelek

namostmar 2013.08.05. 08:20:56

na jo reggel jo estet vagy ami eppen van, igen en vagyok tudtam h kitalalod :)ezentul tok aktiv kommentelo leszek.
süti beállítások módosítása