laszlopeter 2013.08.13. 08:06

la

itt lakunk most https://hu.airbnb.com/rooms/67089. lapozgassátok át a képeket, és jussatok el a kerti szófához, és láthatjátok, hol ülök most a házigazda kedvességéből itt hagyott menage a trois borral, ami remélem nem egy célzás, bár még nem láttuk a házigazdát, aki épp horvátországban volt, és kicsit elfelejtette, hogy jövünk, de szerencsére a másik bérlő, akiknek a háza szintén erre a kertre néz, bejuttatott bennünket. szuper a hely, de ezt láthatjátok a képeken, és ilyenkor boldog vagyok, hogy megérte otthon a sok-sok estén keresztül tartó válogatás az airbnb-n, mert a sanfranciscoi is felülmúlhatatlan szállás volt, ez meg itt pont amire vágyunk. a sok utazás után, most annyit akarunk itt az utolsó nyolc napban, hogy legyen egy helyünk, ahol nem csinálunk semmit, maximum kimegyünk a tengerhez, ha úgy akarjuk. itt tényleg pihenni fogunk, meg olyat csinálni, amit az ember nyaralásokon csinál. asszem losangelesből semmit nem fogunk megnézni. nem érdekel a hollywood sign, filmstúdiót láttam eleget, nem baj ha ezek nagyobbak, az ilyen vicceskedős túráik cápakiugrással meg robotokkal iszonyú pénzbe kerülnek a gyerekeknek meg semmit sem jelentene, leszarom beverly hillst meg hogy hol lakik brad pitt és a disneyland is pont egy százezer forintos nap lenne, ahol judit meg én frusztrálódnánk az egésztől, samu a felére nem tudna felszállni a cuccoknak dávid meg attól sírna hogy nem tudna felszállni a dolgok nagy részére. amúgy is autóba most nem szállnánk hosszabb túrára egy ideig, bár itt csak autózni lehet mindenhova úgy tűnik. az egész loszandzselesz egy nagy autópálya komplexum, és bárhova mész az fél óra, mi meg max vásárolni meg a tengerhez megyünk, ami szerintem 3 kilóméter innen.

kis adat megint, befejeztük a nagy túrát, ahol összesen 2OOO mérföldet, kb 3OOO km-t autóztunk az elmúlt 8 napban összesen négy szálláson megállva, szóval most egy pici pihenés jöhet. asszem most már egy magyarországi kiruccanás meg se fog kottyanni senkinek. a grand canyon nagyon szép volt, tényleg érdemes egyszer megnézni az életben, de nagyon fárasztó volt az oda és vissza út. ma például 8OO km-t jöttünk egyben és nem gondoltam volna, de már nem kötött le annyira a sivatagi út látványa. persze két hét múlva hiányozni fog, de ma annyi volt az attrakció, hogy 43 fokos hőségben álltunk meg valahol a semmi közepén hamburgert zabálni, a többi csak simán tekerés az úton. judit egy hős.

losangeles így elsőre a legamerikaibb helynek tűnik azok közül ahol voltunk, és kicsit ettől elidegenítőnek is. ma este egy japán bevásárlóközpontban ettünk rament és más furaságokat és az is valahogy más volt mint amihez szoktunk. a többi város ahol voltunk kicsit európaibb volt, ez meg itt olyan nagy autós furaság. nem baj. pihenünk.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.