laszlopeter 2013.06.20. 14:22

kuki

Röviden annyi, hogy 10 évet lehúztam a youngban, ahol az a csodálatos szokás él, hogy aki megéri ezt az élemedett kort, kap egy hónap extra szabit. Én hozzácsaptam az amúgy szabit, a Juditot meg kedvesen elengedték, és iskola meg pont nincs ezalatt a két hónap alatt, úgyhogy nekivágunk két hónapra keletipart, nyugati part. Nem vagyok egy teki csávó, ez a blog dolog nagyon új, a twitterről persze azt se tudom, hogy micsoda és facebookon se vagyok, de meglátjuk ez hogy megy majd. Elvileg kint kapunk kölcsön egy tabletet, de ha mondjuk a magyar ékezeteken nem sikerül beállítanom, amit simán nem fogok megugrani, akkor lehet, hogy hagyom az egészet. Az is lehet, hogy amúgy is hagyom az egészet, és még az is lehet, hogy elképesztő grafomán leszek, és unalmas hülyeségeket posztolok majd. Sőt az is lehet, hogy a Judit is ír, de persze a viccesebb én leszek.

 Szóval nem ígérek semmit.A kommenteket kikapcsolom ha rájövök, hogy kell, mivel legyen bármiről szó előbb utóbb a kommentek a zsidó-cigány vagy a buzibringás-köcsögautós témakörnél kötnek ki akkor is ha egy palacsintareceptről van szó, és nálam mondjuk majd ti látjátok akinek küldöm, de ha más is látná nem vagyok kíváncsi a kommentre. Amúgy meg lehet hogy lesznek képek, de lehet hogy azt se ugrom meg, hogy hogyan rakjam át a kártyáról a tabletre, úgyhogy lehet hogy az se lesz. Majd ha jó sokan olvassák kapok sok-sok hirdetési pénzt vagy ezt az index nyúlja le azt se tudom, a biztonság kedvéért, hogy növeljem az olvasottságot néha belerakom a kuki és punci szavakat. Mivel nagymamák is fogják követni a blogot, azért viszonylag ritkán fogom leírni, hogy kuki vagy punci, szigorúan csak amikor a zuhanó nézettségi mutató miatt nagyon muszáj lesz. Ti akiket érdekel majd kérjetek értesítőt az emiletekre, ha tudjátok hogy kell beállítani. Én nem tudnám.

A bejegyzés trackback címe:

https://potyaszabi.blog.hu/api/trackback/id/tr355370711
süti beállítások módosítása